Časté dotazy

  • Přeprava automobilů

    Přeprava automobilů  je služba společnosti IMPORT DIRECT, s.r.o.. Naše společnost přepravuje automobily, motocykly, lodě a další typy vozidel podle pevného, ​​týdenního jízdního řádu mezi Českou republikou a Španělskem v obou směrech. Na požádání zajíždíme na Mallorcu i na další Baleárské ostrovy jako např. Ibiza, Tenerife. Ročně přepravíme do Španělska více než 1.000 vozidel.

  • Kde se nachází Vaše společnost?

    Naše společnost IMPORT DIRECT, s.r.o. mí sídlo v ulici Kaprova 42/14 101 00 Praha 1 – Staré Město. V České republice a n a Slovensku máme několik sběrných a parkovacích ploch, a to Praha – Letňany, Valašské Meziříčí – Krhová. Na Mallorce spolupracujeme s poskytovatelem parkování Airportparking Mallorca: C./Canal de San Jordi 1-3 v ES-07610 Poligono Son Oms, Palma de Mallorca.

  • Jak Vás mohu kontaktovat?

    Můžete nás kontaktovat telefonicky během naší pracovní doby. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku, v čase 8:00 do 18:00 na telefonních číslech +420 234 688 377, +420 607 737 727. Vždy nás můžete kontaktovat e-mailem na adrese info@importdirect.cz a prostřednictvím našeho online poptávkového formuláře , a to i o víkendech a svátcích.

  • Co je na IMPORT DIRECT zvláštního?

    IMPORT DIRECT je pravděpodobně jediným poskytovatelem přepravy vozidel mezi Českou republikou a Španělskem, které nabízíme týdenní intervalech přepravy v obou směrech podle pevného jízdního řádu. Zatímco u jiných poskytovatelů musíte často déle čekat na konkrétní termín přepravy, my jezdíme každý týden z České republiky do a ze Španělska do České republiky. Na přání vplouváme také na Baleárské ostrovy.

  • Jak mohu získat nabídku přepravy vozidla?

    V zásadě můžete poptat přepravu svého vozidla prostřednictvím tří různých kontaktních možností: telefonicky , e-mailem nebo prostřednictvím našeho online poptávkového formuláře . Telefonicky nás můžete zastihnout od pondělí do pátku od 8:00 do 18:00. Můžete nás kontaktovat průběžně e-mailem nebo prostřednictvím online poptávkového formuláře i o víkendech a svátcích.

  • Jak Vám předám své vozidlo při přepravě do zahraničí?

    V závislosti na směru přepravy můžete své vozidlo přistavit buď k nám do Prahy, nebo k nám do Barcelony, popřípadě na Mallorcu (Airportparking Mallorca; Palma de Mallorca). Případně a po předchozí  domluvě vyzvedneme Vaše vozidlo na konkrétní adrese. Náš zákaznický servis Vás předem informuje, do kterého data nám musíte nejpozději předat své vozidlo, abyste mohli realizovat vámi požadovaný termín přepravy. Při předání vozidla zdokumentujeme stav vozidla.

  • Jak funguje přeprava vozidel?

    V závislosti na typu vozidla, zda se jedná o auto, motocykl, loď nebo jiný typ vozidla, přepravujeme vozidla na speciálních přepravních vozidlech (přepravníky automobilů, plachtové přívěsy, podvalníky). Po příjezdu do cíle jsou k dispozici parkovací místa pro přepravovaná vozidla jak v Praze, tak na ve Španělsku i na Mallorce. Vezměte prosím na vědomí, že parkování ve Španělsku a na Mallorce je zahrnuto v ceně dopravy po dobu maximálně čtyř dnů po příjezdu vozidla.

  • Jak a kde si vyzvednu své vozidlo po přepravě?

    Při přepravě z Prahy do Španělska (Mallorcu) si můžete své vozidlo po příletu vyzvednout na Airportparking v blízkosti letiště, kde zpravidla funguje kyvadlová doprava 24 hodin denně, 7 dní v týdnu (včetně svátků). Na Airportparking se o vás postarají také v angličtině. Pro přepravu ze Španělska (Mallorky) do České republiky si můžete po přepravě vyzvednout své vozidlo u nás v Praze. Při vyzvednutí Vašeho vozidla náš tým zdokumentuje stav vozidla.

  • Mohou být vozidla během přepravy naložena?

    Ne, nakládání vozidel většími předměty je dle mezinárodní úmluvy CMR zakázáno a může vést ke ztrátě nároků na odpovědnost. Během přepravy mohou být ve vozidle pouze věci, které mají být deklarovány jako příslušenství vozidla.

  • Kolik stojí přeprava auta?

    Cena dopravy závisí na přesném rozsahu služeb, které chcete využít. Například typ vozidla (auto, motocykl, loď nebo jiný typ vozidla), typ přepravy (otevřená nebo uzavřená přeprava), odpovědnost (základní pojištění odpovědnosti nebo přepravy), nebo zda nám auto přistavíte, nebo zda budeme Vaše vozidlo vyzvedávat na konkrétní adrese. Proto prosím pochopte, že konkrétní cenovou nabídku Vám můžeme poskytnout až v rámci Vaší nezávazné poptávky na přepravu.

  • Jak a kdy zaplatím fakturu za dopravu?

    Fakturu za rezervaci přepravního místa obdržíte spolu s potvrzením objednávky e-mailem, nebo, pokud si přejete poštou. Fakturu za přepravní místo můžete zaplatit bankovním převodem, vkladem na náš firemní účet, nebo platební kartou. Upozorňujeme, že faktura je splatná před provedením přepravy. Žádáme Vás, abyste bankovní převod provedli výhradně na základě vystavené faktury a vždy uvedli variabilní symbol (číslo zálohové faktury).

  • Co může ovlivnit celkovou cenu přepravy?

    Cena dopravy závisí na přesném rozsahu služeb, které chcete využít. Například typ vozidla (auto, motocykl, loď nebo jiný typ vozidla), typ přepravy (otevřená nebo uzavřená přeprava), odpovědnost (základní pojištění odpovědnosti nebo přepravy) nebo zda si máme vaše vozidlo vyzvednout na Roli hraje konkrétní adresa před přepravou (před vyzvednutím). Proto prosím pochopte, že konkrétní cenovou nabídku Vám můžeme poskytnout až v rámci Vaší nezávazné poptávky na přepravu.

  • Jsou zásilky během přepravy pojištěny?

    Pokud si objednáte přepravu vozidla v bezvadném stavu, asi se těžko spokojíte s tím, že Vám dopravce přiveze vozidlo s prasklým sklem a poničenou střechou od krup s vysvětlením, že za škody ze zákona neodpovídá. Naše firma odpovídá za veškeré škody vzniklé při přepravě, ať už je způsobíme my nebo vzniknou jakkoliv. Bereme to jako standard. Nákladní přeprava se řídí úmluvou CMR, kdy standardně (ze zákona) je přepravovaný náklad pojištěn váhovým pojištěním dle čl. 23 Úmluvy CMR, je výše odpovědnosti dopravce max. 8,33 SDR za kilogram hrubé váhy zásilky při aktuálním kurzu XDR, cca 260 Kč/btto kg. Upozorňujeme, že se jedná o základní odpovědnost založenou na hmotnosti.

  • Mohu rezervaci přepravního místa zrušit?

    Ano, zrušení rezervace přepravního místa lze bez sankce provést nejpozději do 24 hodin od objednání přepravy a to prostřednictvím e-mailu dispo@importdirect.cz. Po uplynutí této lhůty Vám bude účtován stornopoplatek ve výši 50% z částky za rezervaci přepravního místa. Po obdržení informační DISPO zprávy o termínu nakládky již nelze rezervaci přepravního místa zrušit. Po zrušení rezervace přepravního místa od nás do 2 dnů obdržíte vrácení platby na Váš bankovní účet. Platba bude vrácena na bankovní účet ze kterého byla platba zálohové faktury přijata.

  • Jak mohu reklamovat poškozenou nebo ztracenou zásilku?

    Dostala se k Vám poškozená zásilka, nebo jste vadu způsobenou přepravou zjistil(a) až po převzetí vozidla? To nás moc mrzí. Máme pro vás návod, jak v takových situacích postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo. Přepravované vozidlo je na první pohled poničené nebo poškozené. Při jakémkoli poškození zásilky je třeba vždy vyplnit zápis o škodě do CMR doprovázející zásilku, a to ihned při převzetí poškozené zásilky (vždy ale až po převzetí zásilky). Přepravované vozidlo je vizuálně v pořádku, ale přišli jste na nějaké poškození. Pokud zjistíte, že přepravované vozidlo je jakkoli poškozeno, nejpozději do 7 dnů vyplňte formulář Zápis o škodě na reklamace nebo kontaktuje přímo odesílatele, aby reklamaci vyřídil.

Proč přeprava automobilů s námi?

Existuje mnoho důvodů, ale jen jeden je ten hlavní. Víme, jak na to. Vyvinutí úspěšné systematiky přepravy vozidel ze zahraničí není samozřejmostí a i po 30ti letech v oboru se neustále učíme novým věcem. Hlavní principy však máme jasné a spatřujeme je jako jediné možné. Je to hlavně poctivost a férové jednání.

Klient je pro nás na prvním místě

”Klient je pro nás na prvním místě „Máme rádi dlouhodobé, osobní vztahy s klienty. Neustále vylepšujeme své služby, vnitřní procesy a celkově se zdokonalujeme, abychom dokázali klientovi dodat lepší výsledky, které podpoří růst jeho firmy. To nás žene dopředu. Jestli to máte podobně, jste pro nás ideální klient a my pro vás ideální partner ve světě přepravy vozidel.”

Pokrýváme téměř celou EU a Švýcarsko

A to vám uspoří čas a nervy při hledání více spolehlivých dodavatelů přepravy vozidel. To, co nezvládneme sami zajistíme prostřednictvím subdopravců, kteří jsou součástí naší propracované dopravní sítě. To všechno pod jednou střechou propojené dohromady. Není nic horšího než se stát prostředníkem mezi neshodami dvou dodavatelů nad vaším řešením přepravy.

Co je pro nás a naše podnikání důležité?

Chceme udržitelně růst, abychom tu pro vás byli i za 20 let a představovali stabilního partnera, který se neustále zlepšuje a inspiruje Vás. Ctíme etiku na nejvyšší úrovni a podnikáme zodpovědným způsobem. Získáváme ocenění za udržitelný rozvoj, společenskou odpovědnost a další. Stále před sebou vidíme hodně prostoru pro zlepšení, a přesto jsme našimi zákazníky hodnoceni vysoko.

Zahájit chat
1
Jak Vám můžeme pomoci?
Dobrý den, hledáte přepravu pro Vaše auto, motorku, čtyřkolku nebo loď? Rádi zodpovíme Vaše dotazy...